True story!

Så. Galvet jävla awesome helg jag haft. Har lite av en känsla att Gud försöker säga till mig att jag är tramsig som klagar, för livet kan inte bli mycket bättre än så här. Jag är så otroligt glad över att jag valde att åka hit, för det kan nog vara bland det bästa jag gjort. Förutom att åka till London för att se Gackt då, hehehe.

Ni vet när något är så grymt kul att man känner i hela kroppen att detta blir ett minne för livet? Att man flera gånger påminner sig: Ja, jag är här och jag gör detta, det är verklighet, det är virrigt roligt och lite galet ibland, det är något jag bara måste berätta för mina kompisar!

Jag blev kär också. Eller förälskad. I ett par bruna glada ögon som verkade spegla den glädje jag kände, vi log mot varandra innan han sa Byebye, for real this time och lite senare även I’ll travel along the coast på min sista fråga, what are you doing tomorrow? Hans ögon sa så mycket mer i min snurriga hjärnas förvirrade tankar och jag försöker komma ihåg vad som hände. Om något hände? Det är bara minnen nu, magiska, magiska minnen.

One thought on “True story!

Kommentera

