I think I was born this way

What can I say, what can I say? Jag har varit totalt borta idag och gått vilse, gått fel, hållit på att missa mitt tåg, missat ett annat tåg hem för att jag satt och åt glass, gått ner på fel perrong, tittat på fel tidtabell, fått folk att missuppfatta mig och undra vart i helvete jag tagit vägen, stannat upp, vänt mig om, insett att jag precis missat gränden jag går igenom för att komma hem och fått gå tillbaka. Jag har velat prata engelska med en svensk och pratat svenska med en indier, jag har legat på ett hotellrum och skrikit av skratt, jag har befunnit mig på en säng och fått lektioner i teknologi och brandväggar. Nu ska jag sova, hoppas alla haft det lika bra (men mindre förvirrat) som jag! ♥

Kommentera

