One week

Jag åker hem om en vecka.

Jag åker hem om en vecka.

Jag åker hem om en vecka.

Omg.

Det känns så sjukt stört alltså xD Jag har tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kvar. Jag måste hinna med att gå ut och partaja någon mer gång innan planet går ♥

Vart tog tiden vägen?! Snacka om att det kommer kännas skumt att vara hemma i Sverige, jag kommer bergis börja prata på engelska med folk och förvänta mig att få höra franska och spanska omkring mig. Kommer sakna det ♥

Kommentera

