Ousch

Aj som in i helvete satans skit. Min maaage… Ja, det är den som krånglar och den som ska undersökas och diagnostiseras, har fått läkartid om någon vecka. Ska bara hålla ut tills dess. Aj. Aj. Aj. *dö lite o grabba tag i närmsta vägg för att få stöd*

Det mysko är att jag hade inte alls lika ont i magen i Spanien, så vad är det som triggar igång smärtan här hemma men inte där? Någon mat…? Men jag har gått igenom det mesta, och jag slarvade t o m MER med att äta helt glutenfritt och mjölk bälgade jag ju i mig som ett annat spädbarn när jag var där, så jag vet inte riktigt vad jag ska gå på härnäst… Det enda jag kan komma på mer är vatten, kranvatten. I Spanien är det ju vatten på flaska som gäller men här dricker jag kranvatten…?

Skumt.

2 thoughts on “Ousch

Kommentera

