OMG! FANTASTICO!

AAAAAH Marian Keyes, GUDINNAN MARIAN KEYES, har släppt en ny bok! hurihelvete har jag kunnat missa detta? Helt otroligt, helt ofattbart! Det är klart och tydligt att jag måste bli medlem på en fanpage eller något, för detta är ju oacceptabelt. Tänk all pepp som jag nu gått miste om, tänk hur många tårar som kunde sparats i svåra stunder om jag vetat att jag hade en ny bok att se fram emot?

Åh gud. Får lust att göra kullerbyttor och joddla av glädje.

Den här boken måste införskaffas omedelbart.

Tyvärr blev jag så upphetsad när jag såg en bok jag inte läst av henne på bild att jag genast glömde bort var boken hette. Typ:

*ser omslaget* wait, det här omslaget har jag inte sett… *läser titeln* men EEEEEH? What is THIS? *får omedelbart panik* IIIIAAAAH! *klickar ner sidan och kastar mig in här för att få skriva av mig min glädje*

Serni. Detta är lycka. Tror nästan att det inte spelar någon roll om jag får godkänt på tentan jag skrev i fredags, när jag nu har en oläst bok av henne att njuta av. Men bara nästan.

ohhhh måste köpa den NU!

Kommentera

