god damnit

fyfan vad jag hatar mig själv såna här dagar. jag vet att jag skulle må så mycket bättre om jag bara tog tag i sakerna som hänger över mig, och kontaktade någon, hittade på något, inte satt hemma ensam utan såg till att spendera tid med någon som fick mig att glömma tomheten inombords. det är fredag kväll, hur svårt kan det vara?

varför sitter jag hemma?

det måste väl finnas någon som velat träffa mig idag?

nej.

Jag sitter på mitt rum och önskar jag hade modet att fortsätta gå framåt istället för att stå still som nu. Heh, jag står inte ens, jag sitter nog. Och – surprise, surprise – alla har ju sina egna liv, ingen orkar direkt bry sig om att jag suttit och tjurat på mitt rum en fredag.

ja jag gick i alla fall ut för att posta ett brev. Wow! Kanon. Underbart.

Kommentera

