Forts!

Ja, som jag skrev så kom ju finaste Joel och fick mig att hastigt avsluta gårdagens bekännelser, så jag tänkte fortsätta idag. Jag och min stora trut ni vet, kan knappt hålla tyst om något ^^ Eller ja, självklart kan jag behålla en hemlighet jag får i förtroende, men när det gäller mina egna äventyr som kanske mår bäst icke omtalade… xD

För det första – dagens färskaste skvaller! E, alla som vet vem jag menar ni vet vem jag menar, och alla som vill veta behöver bara fråga, skickade mig en vänförfrågan på fb idag. Eller, när vet jag inte, jag vet bara att jag möttes av den imorse när jag loggade in på facebook. Och den stora frågan är: Varför? Vad i hela friden har flugit i människan? xD Självklart inser jag att det enda resonabla vore att bara ignorera och fortsätta som om ingenting har hänt, men jag måste erkänna att min obotliga nyfikenhet förmodligen kommer driva mig till att acceptera för att om möjligt få ett svar på vad som rör sig i den människans huvud. Det är omöjligt att förstå! xD

Elleeeer… Vem vet? Kanske har personen hört om helgens äventyr och vill nu ha en del av dem? Bwahahaha, bara tanken på det är extremt underhållande och så löjlig att jag knappt kan överväga det på allvar xD

Helgens Äventyr, ja. Jag var på fest i lördags, hej och hå! Vilken brakfest. Den hade allt: Spritoskulden som aldrig haft en ordentlig fylla förut och skulle supas ner rejält; den anonyma spyan på mattan som ingen ville kännas vid dagen efter; individerna som däckade före nio; hångelorgie; att alla gästerna utom en var fulla redan före 7 på kvällen; och att denne uppgivet lämnade festen efter någon timma för att vi var så galna då att det var rent omöjligt att stå ut, gissar jag på; fel person som kysste fel person – skandal!, dryckeslekar, dagen-efter-frukost, osv.

Sammanfattningsvis – helt jäkla underbart ^^ Och jag dör av längtan efter att få skvallra ännu mer och rentav namnge hela sällskapet, men så roligt ska vi nog inte ha det idag. XD Nu kallar Joel återigen (början till en tradition, månne?) så det är bäst jag säger godnatt och hej. Jag borde för övrigt egentligen plugga istället för att dregla över Joel och sitta här och gotta mig i helgens upplevelser, men det får vi ta itu med en annan gång.

Nightie ^^

Kommentera

