Aoooo

Först och främst, vad som upptar min hjärna mest och fyller mitt liv just nu: Joel kommer hit om mindre än 5 dagar! Aaaaaah! Det kommer bli så FETT! Och, för att göra hela historien ännu mer sagolik, har vi bokat in en sista minuten till Teneriffa över jul också, vi slipper det här satans skitvädret för en vecka och… IIIIIAAAAHH det kommer bli så sjukt AWESOME! Kan knappt vänta!

För det andra, så läste jag precis en lista på nyårslöften inför nästa år, och blev taggad och peppad på att skriva min egen! (fastän jag har min lista) Hmm, får fundera lite på det. Tror nog jag ska börja med att ta samma löfte som förra året som jag inte lyckades hålla XD dvs, låta bli att köpa godis i ett helt år… Men, allvarligt, hur troligt är det att inte en enda godisbehövande kris kommer uppstå under hela 2013? Men men, vi kan ju göra ett försök… Ladda upp ett hemligt lager att ta till i nödfall och endast nödfall… Hm hm ^_~

Sen då? Äh vi får la se. Tror 2013 kommer bli ett riktigt spännande år, jag är taggad alltså! 😀 Ska planera in fantastiska grejer för hela året, basta! Till och börja med tror jag att jag ska försöka klara hela första året… Även om det nu är klart att jag fått underkänt i alla fall en kurs… Kanske ännu fler. Men det var då ta mig fan, jag klarade ju introduktionskursen så någonstans därinne i mig måste jag ju ha kunskapen att lära! Även om det mest bara var repetition, som min elaka lilla röst i hjärnan påpekar, så är det väl knappast så att vi FÖDS med kunnande om vad som till exempel påverkar cellmembranets fluiditet??? Så på nåt sätt har jag ju lyckats banka in åtminstone det i min hjärna! Jag är inte dum!! (försöker jag intala mig, mellan 5-90% av mig hävdar dock motsatsen, beroende på om jag har en dålig dag eller ej.) Jag kanske inte är något läshuvud men jag är. inte. dum.

End of story tror jag.

Natti natti minna-san ♥

Kommentera

