You’re my everything

Jag glider in här för att godkänna en kommentar. Hamnar på kommentarssidan och kommer inte därifrån.

Läser. Och läser. Minns. Skrattar, förundras, låter själen lyftas och flyga, om så bara för en stund, av alla kloka, stöttande, knäppa och fina kommentarer som levererats hit, till mig. Som gåvor till Jesusbarnet.

Månader passerar under min blick. Kommer till tiden för Gackt’s Sverigekonsert. Kommer till första gången vi skulle se Gackt.

Jag släpper ut mitt hjärta här, för att sjunga glädjesånger eller blöda ur sig smärta. Och ni fångar upp mina känslor, tankar, knasiga idéer. Tack.

Liza, Youni, Zändis, lilla syster Evelina, Sofie, Otto, Linnea, Claudia, Elin, Joel, till och med en liten kommentar i från Max dyker upp när jag bläddrar tillräckligt långt bakåt. Tror ni det är er jag menar – så är det er jag menar.

Tack så jävla mycket för att ni finns! ♥

Hittade den här fantastiska låten (hoppas länken funkar) på vägen också, Y2, minns du? Har tappat räkningen på hur många gånger jag glömt bort och hittat den, glömt bort och kommit ihåg den igen, letat surt överallt. Måste lägga den på ett bra ställe nu!! xD

2 thoughts on “You’re my everything

  1. Wiiiiiieeeeeeee~! Ju mer du skriver desto fler kommentarer ska du få! ;D
    Och låten…! Hade glömt bort den. Nu måste jag sträcklyssna ett tag. Tack! 😀

    Gilla

Kommentera

