Blåbär ~

Efter att ha suttit och oroat mig i några timmar gjorde jag lite pommes och bearnaisesås som jag proppade i mig innan jag sprang ut för att akutplocka lite av sommarens sista blåbär innan Joel kom hem. Hittade några nere vid vägkanten när jag var ute och gick med Joel igår, och hungrig som jag alltid är så kunde jag inte låta bli att plocka lite xD Tyvärr hade vi jag (jag plockade och Joel såg på och tog tramsiga foton av mig med ändan i vädret) ju inget att plocka i igår men smet iväg med en Tupperwareburk i handen idag. Helt underbart, jag trodde det var för sent för blåbär nu men får ytterligare några frukostar med färska bär i år^^ Lyx!

Och jag märker nu att jag surfat runt på alldeles för många amatörbloggar och vill skriva ”jag gjorde blabla sen gjorde jag blabla och sen blabla” istället för någonting man faktiskt tänkt igenom innan. Sjukt störande xD

Haha, detta hade jag tänkt posta igår men datorn bestämde sig för att stänga av sig eftersom jag inte anslutit laddaren och orkade inte sätta igång den igen så kommer det upp idag istället. Stör mig något enormt på att datorn bara stänger av sig istället för att varna när den börjar få lågt batteri, gaah x_x

Vad tycker ni förresten om utseendet på min blogg? Var inte nöjd men nu är jag mer tillfreds, bilden i (på?) sidhuvudet är från Alicante, utsikten ifrån mitt sovrumsfönster. Kommer aldrig att glömma det, det är mitt paradis ❤

Kommentera

