Jag blir så sjukt himla bortskämd här!

Igår kom mamman hem med tre par nya strumpor till mig för att jag nämnt att jag inte fått med mig så många hit. Hur gulligt?? Mina värdföräldrar är verkligen hur generösa och frikostiga som helst. Mamman köper små presenter till mig och pappan har skjutsat mig till yogan två måndagar i rad nu då mamman inte följt med för att hon inte mått bra, annars går vi på det tillsammans. Tyvärr täcker inte försäkringen på deras bilar förare under 25, så jag kan inte låna dem :/ Pappan hjälpte mig också att hitta och köpa en ny datorsladd när laddaren till min laptop gått sönder och lagade ett örhänge åt mig nu i veckan.

Det låter kanske som självklara saker men jag är ju här på ett ”jobb” och var inte alls beredd på den sortens hjälpsamhet!

När jag kom hit fick jag en välkomstpresent i form av en korg med duschgel, olja, badsalt och tvål, men det är långt ifrån allt jag fått vid det här laget xP Blir såklart glad och tacksam men det känns lite lustigt också och jag vet inte riktigt hur jag ska återgälda deras generositet ^^

Nagellack, lär-dig-spanska-bok, strumpor, smink och örhängen är exempel på vad jag fått och har även fått låna kläder av mamman, hon har bland annat en jättesnygg jeanskjol som som lånat de två gånger jag varit på Big Ben, diskoteket i Mollerussa 😀 Det ligger typ högar av hennes kläder inne på mitt rum, men jeanskjolen är i princip det enda jag lånat xD

Kommentera

