Chockad

Update efter ”the big fight”: Det har nu gått närmare en timma sen den stora uppgörelsen, pulsen har gått ner men ett enormt behov av chips har infunnit sig och jag känner mig allmänt bedrövlig. Vill lyssna på musik men känner mig för låg för att våga slå på ljudet på datorn, så sitter bara här med min dator och mitt sadface. Gå ner och smyga till sig lite chips kanske? Japp, I’m all in för att tröstäta. Undrar förresten om hon kommer tvingas äta upp till slut eller om maten är slängd vid det här laget? (pappan kom hem för en stund sen) Och undrar när jag och Ingrid kommer bli sams? Hon är långsint och jag lika så…

Kommentera

