Så.

Då var sista dagen kommit. Nå, inte sista dagen i mitt liv, men väl sista dagen i mitt spanska liv här i Vilanova de Bellpuig. Imorgon bär det av till flygplatsen Barcelona El Prat, terminal 2 och sen vips kommer jag vara hemma i Sverige igen.

I mitt rum råder packningskaos med saker och kassar överallt. Vad behövs och vad kan jag packa ner? Vilka grejer ska åka i rullväskan och vilka ska jag kånka på under hela dagen? Jag vill ha ordning och reda och en välpackad väska  men lyckas aldrig riktigt till fullo.

Ute är äntligen dimman borta men det är mulet och trist, så det blev inte så roligt trots allt.

Nu ska jag gå iväg för att hämta Ingrid.

I Barcelona förra fredagen

I Barcelona förra fredagen.

Kommentera

