Februari

Oj, nu har jag visst varit tyst ett tag igen. Förlåt, framtida Mimmi som kommer vilja veta vad jag sysslade med i Uppsala de första veckorna i mitt eget-boende-fast-ändå-inte-liv och nu när jag preciiis flyttat ihop med Joel och allt är nytt, nytt, nytt… Spännande! 😉

Haha, inte riktigt så kanske ^^ Skolan rullar på, jag har fortfarande extrema problem med att disciplinera mig själv till att plugga, men drog in till Stockholm igår (vi var lediga) och satt med några andra ur klassen på biblioteket vid Medborgarplatsen, och det gick riktigt bra, jag fick faktiskt lite pluggande gjort så nu håller jag tummarna för att jag kommer klara läxförhöret nästa vecka galant.. Jag är supernervös, as usual, för att inte tala om rädslan som dyker upp vid tanken på tentan i Egenvård om några veckor. Tentor, alltså.. Bara ordet får mig att vilja brista i gråt, due to alla misslyckade sådana jag led igenom förra läsåret.

Jag vill tillbaka till Barcelona där allt var frid och fröjd och livet kretsade kring hur mycket vi skulle få ut av dagarna…

Förresten, tror ni jag fick något av Joel på Alla Hjärtans Dag den 14e? Neej nej, inte ett smack. Usch, så dåligt! Inte alls bra. Fy på honom. Han fick lite choklad av mig i alla fall, när pojkvännen inte uppför sig som man vill så får man väl själv ta över ansvaret för romantiken xD

”Shoppade” med Malin på Lagerhaus igår och köpte tejp, så nu sitter två GACKT-affischer på väggarna och jag är omåttligt nöjd med mig själv – vårt tillhåll blir ju bara bättre och bättre! *myser*Förutom att det ligger ren, fuktig tvätt utspridd över hela rummet, då, eftersom vi hade tvättid vid den hiskeliga tiden klockan sex i morse.

One thought on “Februari

  1. allt kommer att ordna sig vettu, sommaren är på väg, man får försöka att ta en dag i taget o lixom kämpa sig igenom det dåliga, själv ska jag flytta snart (några månader) till nässjö, ska bo i en stuga på landet, kommer iaf minska min stress över livet tror jag, hoppas du får det bättre med 🙂

    Gilla

Kommentera

