Saker har hänt

69 punkter kvar, 32 grejer avklarade – the bucketlist är uppdaterad.

Jag har:

→ Flyttat till Uppsala och därmed bort från Kalmar län. ”Flytta hemifrån” var en egen punkt så den fick också bli avkryssad ^^

→ Twittrat till Marian Keyes och fått min tweet favoritmarkerad av ingen annan än hon själv. Det fanns inte med på listan innan, men var så awesome att den fick en punkt 😀

→ Jag har röstat i EU-valet och planerar att rösta i riksdagsvalet i höst.

→ Tydligen så hade jag inte antecknat målet ”Se Gackt en fjärde gång” på listan, så det skrev jag dit också eftersom jag gjorde det i höstas, på hans gästframträdande under Yohios konsert 🙂

Det roliga är att jag ändrar hela tiden vilka punkter som står med allt eftersom jag får nya idéer och stryker gamla grejer som inte låter roliga längre, så jag vet inte hur jag ska mäta mina framsteg med listan, förutom att räkna antal avklarade punkter xD Men en sak är säker och det är att listan kommer följa med mig i många år framöver medan jag långsamt jobbar mig fram mot mitt drömliv ^^

Kommentera

