Så typiskt mig.

ÄÄÄÄÄNTLIGEN har solan tittat fram och strålar ner från skyn för femte dagen i rad. Då skulle man ju kunna tro att jag njutit, solat, badat och helt enkelt frossat i värmen, men icke. Inte ett endaste litet dopp. Inte minsta lilla solsession, har inte rört bikinin ens. Nej, i två dagar har jag istället suttit i mammas kokheta hus och bara svettats rakt upp o ner. Dessut0m suttit vid datorn, och låtit den producera enormt mycket värme tills det känns som jag ska smälta bort. Försökte kyla ner datorn med en påse frysta ärtor, och det funkade tror jag men sen tinade ärtorna så jag fick lägga in dem i frysen igen.

Fy fasiken alltså. Om det är fint väder imorgon lovar jag mig själv att jag tänker cykla iväg ut till Gunnarsö eller åka till sommarstugan och sola och bada. *svettas*

Om någon timme ska jag åka och träffa Sandra i Fårbo och just nu försöker jag säkerhetskopiera min jävla mobil, men det går sådär. Vetefan om det är datorn eller mobilen det är fel på men några framsteg gör jag inte. Jag har funderingar på att återställa min telefon eftersom den har blivit seg som tusan och micken slutat funka så jag kan inte prata i telefon om jag inte slår på högtalaren eller pluggar i headsetet. Mycket irriterande, men tyvärr tror jag det är alla gånger jag tappat den som är skuld till felet. Förlåt mig, mobil! Du har överlevt så många fall, på trägolv, på betong, på asfalt, på kakel, från låga höjder och från höga höjder, och aldrig har du klagat förrän nu.

Men det vore ju lite kul om du överlevde två år i alla fall, inte ens garantin har ju gått ut än, så du behöver ju inte gå sönder liksom 😛

Kommentera

