Självpepp

2014-10-20-1402_54455c4f2a6b229600ec1c82 (1)

Den här bilden gillar jag och den sätter ord på regler jag försökt leva efter ett tag. Till exempel försöker jag ibland förklara varför jag aldrig kommer ångra mina två tatueringar, men jag har aldrig lyckats så bra med det. Här har vi allt i en enda mening: ”Never regret something that once made you smile.” Hell yeah! Så fort jag får syn på tatueringen på min högra fot så kommer världens minsta pil av lycka och genomborrar mig och jag stannar ofta upp och beundrar min fot som nu ser tusen gånger coolare, vuxnare och mer spännande ut. Trots att jag haft den i ett och ett halvt år så känns den fortfarande som ny, kanske för att jag oftast har sockor på mig som den döljs av 🙂

2013-01-28 07.25.45

Mina fötter är fantastiska, precis som resten av mig! 😀

Kommentera

