Det våras

Snart är det dags. Bara någon månad kvar nu. Full fart framåt mot examen!

Men tyvärr har det börjat bubbla upp lite otrevliga känslor också. Nu när jag är klar med detta, vad ska jag då ta mig för? Jag har sommaren planerad, men vad händer i höst? Snopet upptäcker jag att dessa tankar kommit alltför sent och alla ansökningsdatum till andra eventuella utbildningar har passerat. Jaha. Det blir väl att gå ut i jobblivet eller arbetslösheten, beroende på hur stor tur jag har. Timanställning, jippie.

Men samtidigt som jag vrider och vänder på huvudet och letar efter något annat, så vet jag inte riktigt vad jag letar efter.

Något fattas, men jag vet inte vad.

Kommentera

