Jag är så fruktansvärt trött men jag kan inte somna. Jag hämtar datorn och startar den.

Broome is a coastal, pearling and tourist town in the Kimberley region of Western Australia, 2,240 km (1,390 mi) north of Perth, går det att läsa på Wikipedia. En vacker dag ska jag dit igen, och jag ska gå ner till Cable Beach en varm natt och leta efter en man som kysser som jag aldrig blivit kysst förut.

It was the best of times; it was the worst of times.

 

Bilden med läsken, ser ni den? Den dagen fick jag en av mina största visioner hittills, angående hur jag vill leva mitt liv alltså. Kände bara ”THIS…!” och något slog an en sträng i mitt hjärta när jag iakttog folket på stranden. Det verkade vara det ultimata sättet att leva sitt liv på.

Jag ska tillbaka. Det är bara så.

Kommentera

