Titel

Plötsligt fick jag en släng av hemlängtan. Kanske för att jag pratat väldigt mycket om Oskarshamn och Uppsala under de senaste dagarna. Linnea har även börjat gå på några försiktiga dejter med samme kille som jag nämnde i förra texten, och det ger mig en välbehövd känsla av frihet och lite egentid på rummet, men betonar även att I’m in this on my own även om vi bestämde oss för att göra detta tillsammans.

Jag vet inte riktigt… Jag gillar ju att jämföra mig med personer i min närhet och hennes assimilering till vår tillvaro här får mig att känna mig udda och ensam.

Har även gått runt men jäkla halsont i någon dag nu vilket alltid får mig på kasst humör -.- Ja, det låter bra. Vi skyller allt med det här miserabla känslotillståndet på förkylningen. XD

I can do this. I can follow my dream. I’ll be here in 6 months (or more) and then I’ll contiune to Australia at one point and go back to those lovely beaches and the sunshine. Maybe Perth. It’d be like balm for my soul to see Jamie again.

… Och. Om någon vill fläta samman sitt liv med mig med den här planen så vore det trevligt, för att inte säga förträffligt och underbart. Men jag kan inte tvinga folk att joina mig på denna resa och folk som har andra vägar att vandra måste få göra det. Let it go, let it go.

Kommentera

