All drunk all night

Tokyo, visar det sig, is all about att komma hem i ett förfärligt tillstånd frampå morgonkvisten. Och sen lida för det hela dagen eftersom jag aldrig lyckas sova när jag väl kommit hem till sängen xD Hur många morgontåg kan man egentligen ta?? Nå, vi har varit här i tre veckor nu, men ändåå… Är inte van vid det här missbruket av dygnets mörka timmar xD Natten är till för att sova på har jag alltid ansett, men tydligen är det inte längre så.

Och nu har vi Golden Week framför oss också! The Hub för Linnea och Wasabi i förrgår, the Hub för mig igår och the Hub för mig/oss ikväll. Och Ageha på lördag kväll. XDDD wooop woooop.

Frågade Linnéa nu ”Ska du med till Hub ikvälll?” och hon svarade ”Ja jag kan väl följa med då, men jag tänker inte dricka något!” ja, ja… xD

Kommentera

