Väntning pågår

Ja, då sitter (ligger) man här igen och bara väntar på att tiden ska gå haha. Ska på någon sportdag med skolan imorgon så ska upp vid sju, kommer vara lagom sliten eftersom klockan är ett nu, men kunde inte somna vid tio när jag försökte så ligger och kollar på Atelier på Håkans netflix. Är så pepp på imorgon! Inte för sportdagens skull, den tänker jag mest gå på bara för att jag inte har något annat inplanerat på morgonen, men klockan tre blir det klippning hos min darling frisören, woho!! Ska bli så himla kul att få träffa honom igen och så GRYMT härligt att bli av med det här håret! Jag ser ut som ett troll just nu och det är inte alls kul, har gått runt och hatat på håret i 2-3 veckor nu och står knappt ut en sekund längre. Var nära på att börja klippa i det själv men det gör jag inte nu när jag har kort, det är alldeles för svårt ^^ Och nu när jag hittat en bra frisör så håller jag ju fast vid honom. Är så himla spänd på hur det kommer gå imorgon. Hoppas det inte blir allt för dyrt också.. Helst av allt vill jag ju ha det gratis men det går nog inte för sig xD

Och sen! Sen ska jag åka raka vägen till FUSSA och BRICE. Är galet exalterad över det med 🙂 Dagarna kan inte gå fort nog, ändå träffade jag honom i tisdags så har inte ens gått så länge denna gången x) Ååååååh det ska bli så kul! ÄVEN om han måste jobba på lördag… jajaja… jag ser ändå fram emot det med hela mitt väsen 🙂

(tänka sig att jag har en POJKVÄN. Det var länge sen! Ett år på ett ungefär. Och en sån fin och snygg och bra en också. Nu talar hormonerna. Men jag måste berätta att jag hade ett moment. Ett Junjou Romantica moment. Ett ”this is the one.”-moment. Vill berätta mer men detaljerna passar sig inte här. En annan gång kanske.

Ska jag blondera håret imorgon också? Ja eller nej? Kan inte bestämma mig.

Kommentera

