Regn, regn, decemberregn

Jag vet inte om jag gör rätt eller fel som bara stannar hemma nu över lovet… Det känns lite onödigt att slösa bort så många lediga dagar på att inte göra någonting när jag nu faktiskt har tid att göra  vad som helst, men å andra sidan, vad är det för mening att göra något när man inte har sällskap av någon?  Jag funderade/funderar på att åka över till Korea och hälsa på Sung Jin, men det är nog lika kallt och tråkigt där som är, så jag är inte superpepp ärligt talat, så det känns också onödigt att slänga ut så mycket pengar på att fara dit och bara vara opepp och känna mig ensam.. Då kan jag lika gärna sitta på mitt rum och vara ensam, där har jag åtminstone min säng, hahaha. Så lat. Min nya fördriva-tiden-hobby är googla horoskop, även om jag kanske inte tror på det till 100% så är det kusligt hur bra det stämmer in på vissa saker. Och även om det är bara flummerier och hittepå så är det skönt att få en förklaring på varför jag och Brice passar så dåligt ihop, och varför jag känner som jag gör när jag är med honom. Ja, även om den enda förklaringen jag får består av att vi båda ”have trouble accepting Mars” och att jag inte är ett jordtecken. Hahahaha. Det går att hitta tröst i de mest besynnerliga saker. Tror jag ska göra mina naglar idag, lacket börjar flagna.

Kommentera

