Feberfri <3 <3 <3

Äntligen känns det som att jag är på väg att vakna upp ur den hemska dimman som jag vandrat runt i ända sen starten av 2017… Jag vaknade upp och kände mig inte konstig, brast inte heller ut i gråt. Klockan är faktiskt elva och jag har både klätt på mig och ätit frukost utan att känna det som att jag ska avlida, jag är så glad ❤

Jag vet inte riktigt vad som pågick. Jag var förkyld. Det får nästan gälla för hela mitt år här i Japan. Jag har aldrig varit mer förvirrad i mitt liv, och kasten mellan glädje och tårar har aldrig varit starkare. Men idag känns det som jag äntligen kan andas och fungera igen, och jag ser fram emot vad 2017 kommer att bjuda på. Oavsett vad som händer, så är det bara lyssna på musik och gråta, så tar man sig igenom det.

Det ska väl påpekas att min näsa fortfarande är täppt och det gör fortfarande ont att gå nånstans. Men jag har hopp igen, en skimra av hopp som får lysa upp hela min värld just nu ❤

Kommentera

